Specjalny rabat
cenowy!
Organizator
SZCZECIŃSKI PARK
NAUKOWO-TECHNOLOGICZNY
ŚLĄSKIE CENTRUM
SPOŁECZEŃSTWA
INFORMACYJNEGO
Współorganizator
WROCŁAWSKI INSTYTUT
ZASTOSOWAŃ INFORMACJI
PRZESTRZENNEJ I SZTUCZNEJ
INTELIGENCJI
Krystyna Figielska
|
Absolwentka Wyższej Szkoły Ekonomiczno-Humanistycznej w Bielsku - Białej, wydziału Logistyki. W MagikINFO na stanowisku sales manager pracuje od 2010 roku. Swoje doświadczenie zawodowe wykorzystuje w budowaniu relacji z klientami oraz tworzeniu strategii rozwojowej firmy. Odpowiada za realizację kluczowych wdrożeń systemu w centralnej i południowo-wschodniej Polsce. Inicjatorka wielu pomysłów zaimplementowanych w systemie MagikINFO, o które zabiegali użytkownicy systemu. Prowadzi prelekcje i organizuje szkolenia z zakresu efektywnego i bezpiecznego zarządzania infrastrukturą IT. Prywatnie miłośniczka zdrowej kuchni i aktywnego wypoczynku. |
Michał Gomółka
|
Absolwent Uniwersytetu Ostrawskiego w Ostrawie (Czechy). Z branżą IT związany od 2007 roku. Inicjator wprowadzenia na polski rynek wszystkich trzech modułów wchodzących w skład MagikINFO. Jest jednym z pomysłodawców wielu funkcjonalności systemu, odpowiada za sprzedaż oraz obsługę kluczowych klientów w wybranych regionach Polski. Organizuje prezentacje, szkolenia i konferencje z zakresu zarządzania infrastrukturą IT, Software Asset Management oraz podnoszenia efektywności pracy użytkowników. |
Paweł Gruszecki
|
Radca prawny, Partner. Szef Praktyki Nowych Technologii i Telekomunikacji – Kancelaria Kochański Zięba i Partnerzy. Paweł posiada szerokie doświadczenie w zakresie wykonywania skomplikowanych projektów wymagających wiedzy z zakresu prawa IT, prawa autorskiego, prawa mediów oraz prawa telekomunikacyjnego takich jak: współudział w prowadzeniu negocjacji umowy o zarządzanie oraz rozwój infrastruktury telekomunikacyjnej (ang. „managed service agreement”), współudział w opracowywaniu założeń prawnych modelu biznesowego podmiotu mającego oferować usługę telewizji mobilnej w standardzie DVB-H, prowadzenie negocjacji umowy mającej na celu wdrożenie platformy OTT, a także opracowanie założeń prawnych kompleksowego systemu logistyczno-płatniczego mającego na celu zwiększenie sprzedaży w e-commerce. |
Adam Iwaniak
|
Prezes Wrocławskiego Instytutu Zastosowań Informacji Przestrzennej i Sztucznej Inteligencji, adiunkt w Instytucie Geodezji i Geoinformatyki Uniwersytetu Przyrodniczego we Wrocławiu. Doradca Głównego Geodety Kraju w latach 2003-2005 i wiceprezes Głównego Urzędu Geodezji i Kartografii 2006-2008. Kierownik wielu projektów badawczych realizowanych w obszarze nauki, administracji i biznesu. Autor ponad 120 publikacji naukowych z zakresu GIS, infrastruktury danych przestrzennych i sztucznej inteligencji. |
Marek Kaczmarzyk
|
Dr Marek Kaczmarzyk, biolog, neurodydaktyk i memetyk, popularyzator nauki, autor podręczników i programów szkolnych, nauczyciel i wykładowca. Od roku 2000 prowadzi Pracownię Dydaktyki Biologii (WBiOŚ, Uniwersytet Śląski). Autor kilkudziesięciu artykułów i książek z zakresu biologicznych i memetycznych kontekstów kształcenia. Propagator dydaktyki ewolucyjnej – dziedziny zajmującej się praktycznym wykorzystaniem kontekstów ewolucyjnych do opisu szkoły jako środowiska społecznego. Od 2012 prowadzi Uniwersyteckie Towarzystwo Naukowe – Wszechnica Śląska, działające w ramach Centrum Kształcenia Ustawicznego UŚ. |
Adrian Kapczyński
|
Uczeń Profesora Andrzeja Grzywaka, pasjonat informatyki, od ponad 15 lat zgłębiający zagadnienia związane z informatyką oraz jej zastosowaniami. Wykładowca akademicki Wydziału Matematyki Stosowanej Politechniki Śląskiej, działacz społeczny, kierownik projektów, konsultant strategiczny, trener i audytor. Członek komitetu nr 309 (ds. biometrii) Polskiego Komitetu Normalizacyjnego oraz uczestnik prac grupy ds. biometrii przy Związku Banków Polskich. Inicjator konferencji "SAMAS" dedykowanej tematyce silnego uwierzytelniania oraz założyciel "Biometrics.pl" wortalu tematycznego poświęconego biometrii. Prezes Zarządu Oddziału Górnośląskiego Polskiego Towarzystwa Informatycznego oraz prezes Zarządu Sekcji Przyszłości IT PTI. |
Michał Kossakowski
|
Absolwent podyplomowych studiów w Szkole Głównej Handlowej w Warszawie na kierunku dotyczącym analizy biznesowej i IT; od 2009 r. związany z ePUAP i jego rozbudową; od 2011 zajmuje się prowadzeniem szkoleń dotyczących m.in. systemu ePUAP oraz profilu zaufanego ePUAP; przeszkolił w tym obszarze ponad 700 pracowników administracji rządowej i samorządowej. |
Łukasz Kotalla
|
Dyrektor handlowy sektora e-Usług w Sprint S.A. Skuteczny menedżer z wieloletnim doświadczeniem w zarządzaniu zespołami sprzedażowymi. Posiada wieloletnie doświadczenie w sprzedaży Inteligentnych Systemów Pomiarowych, Systemów Informatycznych, dedykowanych Systemów AMI, Systemów Informacji Przestrzennej, Systemów Dziedzinowych, jak również oprogramowania do prowadzenia Państwowego Zasobu Geodezyjnego i Kartograficznego, Systemów Billingowych, a także Infrastruktury IT. Prawie 100% zrealizowanych kontraktów to Projekty zrealizowane z dofinansowaniem ze środków unijnych. Zorientowany na współpracę i cele biznesowe. Ma doświadczenie w realizacji złożonych Projektów zarówno po stronie Zamawiającego jak i po stronie Dostawcy Oprogramowania. |
Rafał Kula
|
Ekspert z zakresu prawa dostępu do informacji publicznej, praktyk popularyzujący wiedzę o efektywnym prowadzeniu stron BIP, autor artykułów i ekspertyz z tej dziedziny. Wieloletni dyrektor Logonetu: koordynator aż 410 wdrożeń podmiotowych stron BIP, współautor systemów BIPLO (Biuletyny prowadzone z jego wykorzystaniem zdobyły dwie pierwsze nagrody w konkursie MSWiA na „Przejrzystą stronę BIP”). Audytor BIP. Doświadczony wykładowca i trener. Były członek zespołu ds. informacji publicznej i informacji sektora publicznego, który został powołany w ramach Rady do Spraw Cyfryzacji przy Ministrze Administracji i Cyfryzacji. |
Izabela Mrochen
|
Dr Izabela Mrochen jest zatrudniona na stanowisku adiunkta w zakresie języka angielskiego w Instytucie Języków Romańskich i Translatoryki, Wydział Filologiczny Uniwersytetu Śląskiego w Katowicach. Swoje zainteresowania filologiczne i językoznawcze z zakresu języka angielskiego skupiła wokół problematyki związanej wykorzystania najnowszej technologii komputerowej, w szczególności narzędzia CAT (Computer Assisted/Aided Tools). Od 2012 roku bierze udział w warsztatach związanych z przygotowaniem audiodeskrypcji do filmów i dzieł plastycznych. |
Przemysław Pazera
|
Absolwent Wydziału Elektrycznego Politechniki Wrocławskiej oraz Wydziału Elektrycznego Politechniki Warszawskiej. Pracownik firmy Eaton Electric od 2012 roku. Podczas pracy w Eaton Electric przez 3 lata odpowiadał jako Product Manager za produkty z zakresu rozdzielnic elektrycznych do 2500 A. Obecnie zajmuje się 1-fazowymi systemami zasilania gwarantowanego UPS. Posiada bogate doświadczenie w doradztwie technicznym oraz w prowadzeniu szkoleń. |
Eugeniusz Romański
|
Dyrektor Śląskiego Centrum Społeczeństwa Informacyjnego w Katowicach. W dotychczasowej pracy nauczyciela, urzędnika i menadżera wdraża innowacyjne metody zarządzania procesem kształcenia, zasobami ludzkimi oraz wiedzą z zakresu technologii informacyjno-komunikacyjnych. Posiada certyfikat PRINCE2 Foundation. Od roku 2008 zajmuje się implementacją Strategii Rozwoju Społeczeństwa Informacyjnego dla Województwa Śląskiego, podejmując działania na kierunkach: e-government- SEKAP2, realizacja Regionalnej Sieci Szerokopasmowej, edukacja społeczeństwa w projekcie eDeN oraz nadzoruje wdrożenie Otwartego Regionalnego Systemu Informacji Przestrzennej. |
Sławomir Słoka
|
Absolwent Wydziału Automatyki Elektroniki i Informatyki Politechniki Śląskiej. Pracę w IT rozpoczynał ponad 20 lat temu jako programista, następnie konsultant ERP w sektorze przedsiębiorstw i manager w firmach dużych polskich integratorów IT. W ostatnich latach zaangażowany w przedsięwzięcia IT dla sektora publicznego. Prowadzi badania nad problemami implementacji prawa informatycznego w Polsce, rozeznany w zagadnieniach praktycznych jego stosowania. Zatrudniony w Śląskim Centrum Społeczeństwa Informacyjnego. |
Łukasz Undas
|
Key Account Manager. Absolwent Uniwersytetu Ekonomicznego w Katowicach. Od 11 lat w branży informatycznej, z tego 7 w firmie Arcus SA, w której odpowiada za projekty związane z obniżeniem kosztów eksploatacji. Prywatnie żonaty, ojciec 2-letniego Kacpra. Miłośnik gier komputerowych, konsolowych i nowych technologii. |
Artur Wojciechowski
|
Założyciel i Prezes Fundacji INTERNET DISCOVERY, zajmującej się pomocą ofiarom przestępstw w sieci Internet oraz ochroną praw autorskich i własności intelektualnej. Absolwent WSPOL Szczytno – specjalizacja bezpieczeństwo teleinformatyczne oraz WSB Dąbrowa Górnicza – specjalizacja ochrona informacji. Obecnie doktorant UŚ w Katowicach na wydziale Socjologii z tematem pracy: „Wojna informatyczna jako forma konfliktu asymetrycznego w XXI wieku” oraz student WS HUMANITAS na kierunku Prawo. Wieloletni Biegły Sądowy Sądu Okręgowego w Katowicach z zakresu informatyki, informatyki śledczej i ochrony informacji. Rzeczoznawca do spraw produktu i usług Wojewódzkiego inspektoratu Handlowego w Katowicach. Certyfikowany Audytor Wewnętrzny systemów zarządzania informacją wg wymagań normy ISO 27001. |
Grzegorz Wójcik
|
Specjalista ds. Handlowych. Od kilkunastu lat związany z branżą teleinformatyczną, prywatnie ojciec dwójki dzieci. W firmie Arcus SA, odpowiada za projekty związane z obniżeniem kosztów wydruku. Z zamiłowania gra w piłkę nożną oraz uwielbia podróże. |