Izabela Adamska
|
Ukończyła Wydział Prawa na Uniwersytecie Rzeszowskim. Wieloletni pracownik administracji samorządowej i rządowej, obecnie prezes Instytutu Prawa Nowych Technologii. Od 2009 r. związana z ePUAP i jego rozbudową. Przygotowuje rozprawę doktorską w obszarze elektronicznej administracji. |
Krzysztof Bąk
|
Key Account Manager w Samsung Electronics Polska, gdzie odpowiada za ofertę rozwiązań Samsung dla administracji publicznej. |
Rafał Dobrowolski
|
Kierownik projektu w Sprint S.A., odpowiedzialny za wdrażanie projektów w zakresie inżynierii oprogramowania. 11 lat doświadczeń na rynku publicznym, był zaangażowany w takie projekty, jak np. budowa symulatorów wspomagających centra zarządzania, budowa systemów do zarządzania kryzysowego w miastach (DART) i wiele innych projektów badawczo-rozwojowych. |
Damian Hoffman
|
Ekspert do spraw bezpieczeństwa. Ukończył wydział Elektroniki i Telekomunikacji Politechniki Gdańskiej. Realizował m.in. projekty z zakresu bezpieczeństwa sieci komputerowych, data center, rozwiązań anty-ATP, informatyki śledczej. Jako audytor realizował także audyty bezpieczeństwa baz danych, procesów biznesowych związanych z bezpieczeństwem. Pracował zarówno w firmach zajmujących się wdrożeniami jak i audytem. Obecnie pracuje jako architekt do spraw bezpieczeństwa w dużej firmie z sektora energetycznego. Prywatnie pasjonat jazdy na rowerze szosowym i MTB. |
Krzysztof Hunia
|
Pion Rozwoju Produktów i Usług, Centralny Ośrodek Informatyki |
Marek Gorajdowski
|
Dyrektor pionu sprzedaży w Sprint S.A. odpowiedzialny za budowę i rozwój struktur sprzedaży w firmie. Był zaangażowany w większość dużych projektów prowadzonych w Sprint S.A., a przede wszystkim w sprzedaż i realizacje dla Pomorskiej Kolei Metropolitalnej, Kujawsko-Pomorskiej Sieci Informatycznej czy Centrum Medycyny Inwazyjnej w Gdańsku. 20 lat doświadczenia na rynku ICT, w tym 8 w Sprincie. |
Wojciech Kinczel
|
Absolwent Instytutu Kultury Fizycznej w Szczecinie. Od 2012 roku związany z Grupą Rekord. Obecnie jako Specjalista ds. Handlowych w oddziale Rekord Pomorze odpowiedzialny za współpracę z sektorem administracji publicznej. Prywatnie zapalony tenisista oraz miłośnik gór. |
Piotr Konstanty
|
Dyrektor Wydziału Informatyki w Urzędzie Miejskim w Toruniu. Absolwent oraz wieloletni pracownik Uniwersytetu Mikołaja Kopernika w Toruniu, gdzie odpowiadał m.in. za budowę sieci światłowodowej TORMAN. Pracował również w Telekomunikacji Kolejowej jako kierownik projektu budowy ogólnopolskiej sieci IP/MPLS. Planował i rozbudowywał tam również sieć światłowodową i DWDM. |
Michał Kossakowski
|
Absolwent podyplomowych studiów w Szkole Głównej Handlowej w Warszawie na kierunku dotyczącym analizy biznesowej IT. Od 2009 r. związany z ePUAP i jego rozbudową. Od 2011 r. zajmuje się prowadzeniem szkoleń dotyczących m.in. systemu ePUAP oraz profilu zaufanego ePUAP. Przeszkolił w tym obszarze ponad 800 pracowników administracji rządowej i samorządowej. |
Ryszard Rumiński
|
Zastępca Dyrektora – Departament Nadzoru Właścicielskiego, Transportu i Cyfryzacji w Urzędzie Marszałkowskim Województwa Kujawsko-Pomorskiego w Toruniu. Informatyk, który wcześniej specjalizował się w tematyce wdrażania systemów informatycznych w szczególności systemów ERP w przedsiębiorstwach. Od 6 lat zajmuje się przygotowywaniem oraz zarządzaniem realizacją projektów informatycznych o zasięgu regionalnym, finansowanych zarówno w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego jak i Programu Operacyjnego Innowacyjna Gospodarka. |
Krzysztof Rydlewski
|
Główny Specjalista, Wydział Realizacji Projektów e-Usług, Departament Nadzoru Właścicielskiego, Transportu i Cyfryzacji, Urząd Marszałkowski Województwa Kujawsko-Pomorskiego. |
Robert Skałba
|
Product Manager. Od 8 lat w branży IT. W Arcus S.A. odpowiada za zintegrowane rozwiązania zarządzania drukiem. Miłośnik zegarków oraz kolekcjoner broni strzeleckiej. |
Tomasz Szatkowski
|
Jest absolwentem Wydziału Elektrycznego Politechniki Warszawskiej. W branży ICT pracuje od ponad 20 lat. Brał udział we wdrożeniach oraz prowadził zespoły zajmujące się sprzedażą i realizacją rozwiązań i usług związanych z systemami klasy MRPII, ERP, BPM. Zajmował się kierowaniem zespołami projektowymi odpowiedzialnymi za realizację projektów systemów informatycznych związanych z systemem obiegu dokumentów i zarządzaniem procesami pracy. Był również kierownikiem, realizowanych w oparciu o metodykę PRINCE2, projektów wdrożenia systemów BPM w administracji rządowej i samorządowej. Rzeczoznawca Polskiego Towarzystwa Informatycznego specjalizujący się w rozwiązaniach BPM. Od 2011 roku jest Dyrektorem Izby Rzeczoznawców Polskiego Towarzystwa Informatycznego. |
Kajetan Wojsyk
|
Dr inż. Kajetan Wojsyk Zastępca Dyrektora ds. Europejskich w Centrum Systemów Informacyjnych Ochrony Zdrowia. Autor licznych publikacji dotyczących prawa informatycznego, praktyk szerokiego zastosowania informatyki w administracji. Od 1974 r. interesuje się informatyką i jej praktycznymi zastosowaniami. Doświadczenie w zakresie informatyzacji administracji zdobywał w Wyższej Szkole Pedagogicznej (później Akademii im. Jana Długosza) w Częstochowie. Od 1994 roku zajmował się informatyzacją Urzędu Miasta Częstochowy (UMC), pełniąc funkcję Informatyka Miejskiego. Kierowany przez niego zespół skutecznie wprowadzał do praktyki administracji publicznej rozwiązania informatyczne, nagradzane i stanowiące wzory do naśladowania. |
Włodzimierz Wyraz
|
Dyrektor Handlowy w firmie Radcomp Integral, zajmującej się dostarczaniem rozwiązań związanych z przetwarzaniem oraz interpretacją głosu. Doświadczony menedżer w obszarze realizacji informatycznych rozwiązań dla biznesu i administracji. Realizował projekty związane z systemami transakcyjnymi, analitycznymi, informacyjnymi, obiegiem dokumentów, przepływem pracy oraz obsługi klientów. Jest autorem kilkunastu publikacji krajowych i międzynarodowych w zakresie biznesowych zastosowań informatyki. |
Przemysław Zieliński
|
Starszy specjalista ds. szkoleń CEPIK 2.0, Centralny Ośrodek Informatyki. |