Bogdan Dombrowski
|
57 lat, jest magistrem administracji, absolwentem Wydziału Prawa i Administracji Uniwersytetu Gdańskiego. Posiada także wykształcenie techniczne i ekonomiczne. Ukończył także studia podyplomowe prawa samorządowego oraz europejskiego prawa samorządowego w Polskiej Akademii Nauk. Bogdan Dombrowski mieszka od urodzenia we Wróblewie (gm. Suchy Dąb). Jest doświadczonym samorządowcem. Pierwszą jego pracą w Administracji Publicznej było stanowisko urzędnicze w gminie Pszczółki. Tam też został sekretarzem gminy. Kolejnym wyzwaniem było stanowisko wójta w gminie Suchy Dąb, a po dwóch kadencjach został pierwszym starostą gdańskim po utworzeniu powiatów. Funkcję tę pełnił również dwie kadencje co daje mu szesnaście lat doświadczenie na stanowiskach kierowniczych w samorządzie. W latach 1999 - 2006 był przewodniczącym Konwentu Starostów Województwa Pomorskiego. Od 1999 roku jest radnym powiatu gdańskiego wybrany na kolejną kadencję jesienią 2014. Od trzech kadencji pełni funkcję Prezesa Zarządu Oddziału Powiatowego Związku Ochotniczych Straży Pożarnych RP. Pracował także jako dyrektor biura Związku Gmin Pomorskiego. W 2012 roku powołany został na stanowisko Podsekretarza Stanu w Ministerstwie Rolnictwa i Rozwoju Wsi. Obecnie Podsekretarz Stanu w Ministerstwie Administracji i Cyfryzacji. Jest szczęśliwym ojcem dwóch córek i dumnym dziadkiem czworga wnucząt. |
Mariusz Bochenek
|
Karierę w IT rozpoczął od 1998 roku jako analityk wdrożeniowiec systemów podatkowych oraz systemu do obsługi Ewidencji Ludności. Uczestniczył w licznych projektach związanych z rozwojem systemu PESEL w MSWiA. Od samego początku związany z Pionem Administracji Samorządowej. Kierownik projektów informatycznych realizowanych w ramach RPO. Obecnie pełnomocnik zarządu do spraw kluczowych klientów oraz Wiceprezes zarządu Oddziału Rekord Systemy Informatyczne Kraków. |
Wojciech Chodur
|
Urodzony w 1986 roku w Jaśle. Studiował Zarządzanie i Marketing (specjalizacja Doradztwo Organizacyjne) na Wyższej Szkole Biznesu – National-Louis University w Nowym Sączu. Tytuł magistra uzyskał w 2005 roku. Od 6 lat pracuje jako przedstawiciel handlowy. Od kwietnia 2014 roku zatrudniony w firmie Arcus S.A. Oddział Katowice na stanowisku Specjalista do Spraw Handlowych. |
Adam Dyszkiewicz
|
Senior Business Development Manager, Fujitsu. Odpowiada za rozwój sprzedaży rozwiązań Servers&Storage w organizacji Fujitsu Channel. Dołączył do zespołu Fujitsu w 2005 roku. Podczas swojej dotychczasowej pracy zajmował stanowiska w obszarze Product Management i Product Marketing – od 2010 roku pełnił rolę Product Managera odpowiedzialnego za rozwiązania serwerowe. Posiada dyplom magistra inżyniera Politechniki Warszawskiej na kierunku Informatyka oraz ukończył wyższe studia menadżerskie w Szkole Głównej Handlowej. |
Gabriela Gonet
|
Z wykształcenia programista, z powołania szkoleniowiec. Od 2003 roku z pasją i doświadczeniem rozwija system eDok. Jako główny specjalista / Menedżer Produktu w Centralnym Ośrodku Informatyki tworzy aplikacje, które usprawniają, m.in. obieg dokumentów w urzędzie oraz przeprowadza liczne wdrożenia w jednostkach na terenie całego kraju. Do każdego klienta podchodzi indywidualnie. Specjalizuje się w aplikacjach dedykowanych administracji publicznej. |
Paweł Jaworski
|
Informatyk Wojewódzki w Podkarpackim Urzędzie Wojewódzkim w Rzeszowie. Od 2006 r. jest odpowiedzialny za rozwój informatyki w Urzędzie oraz nadzór nad bieżącą obsługą informatyczną PUW. W latach 1997 – 2005 był odpowiedzialny za wdrożenie systemów zabezpieczenia społecznego w województwie podkarpackim. Jest absolwentem Politechniki Rzeszowskiej oraz Uniwersytetu Warszawskiego. |
Rafał Kopeć
|
Z firmą ZETO-RZESZÓW Sp. z o.o. związany od 2010 roku. Pracuje na stanowisku „Konsultant ds. projektów”. Uczestniczył w projektach: 8.3 Przeciwdziałanie wykluczeniu cyfrowemu – eInclusion oraz w projekcie PSEAP (Podkarpacki System e-Administracji Publicznej). Na co dzień doradza i prowadzi konsultacje z klientami sektora administracji publicznej. Doradza im m.in.: w sprawach związanych z systemami dziedzinowymi, e-usługami oraz elektroniczną platformą oświatową. |
Witold Kuźnicki
|
Absolwent SGGW i SGH gdzie studiował planowanie przestrzenne, handel zagraniczny z komunikacją marketingową. Pracował w zakładzie Geoinformatyki Instytutu Gospodarki Przestrzennej i Mieszkalnictwa, gdzie zajmował się zagadnieniami planowania przestrzennego i rozwiązaniami GIS. Następnie zdobywał doświadczenie w informatycznej spółce giełdowej gdzie był odpowiedzialny za segment administracji samorządowej i internetowe portale mapowe. Od siedmiu lat pracuje w MGGP Aero, lidera rynku rozwiązań opartych na skaningu laserowym i cyfrowych zdjęciach lotniczych. |
Bogusław Małek
|
Absolwent Politechniki Rzeszowskiej. To osoba, która dokładnie rozumie zasady działania administracji publicznej, gdyż sam w niej pracuje od ponad 20 lat. Swoje doświadczenia zdobywał pracując jako informatyk wojewódzki, a później dyrektor Wojewódzkiego Ośrodka Informatyki – Terenowej Bazy Danych w Rzeszowie. W latach 2001-2005 Pełnomocnik Wojewody Podkarpackiego ds. informatyzacji. Obecnie odpowiada w Centralnym Ośrodku Informatyki za promocję oraz sprzedaż produktów wspierających e-administrację. Po pracy podróżuje, odkrywa głębokie Bieszczady, z pasją gotuje. |
Paweł Szmajda
|
Prezes Geopolis Sp. z o.o. Autor jest inżynierem budowlanym, rzeczoznawcą majątkowym, posiada szerokie doświadczenie w zakresie przetwarzania danych GIS, budowie systemów informacji przestrzennej i ich wdrożeniach. Nadzoruje prace analityczne i projektowe związane ze specjalistycznymi systemami dziedzinowymi związanymi z prowadzeniem rejestrów publicznych o charakterze przestrzennym. |
Alicja Tymek
|
Audytor ds. Bezpieczeństwa i Ochrony Danych Osobowych, Szczeciński Park Naukowo-Technologiczny. |