Bogdan Dombrowski
|
57 lat, jest magistrem administracji, absolwentem Wydziału Prawa i Administracji Uniwersytetu Gdańskiego. Posiada także wykształcenie techniczne i ekonomiczne. Ukończył także studia podyplomowe prawa samorządowego oraz europejskiego prawa samorządowego w Polskiej Akademii Nauk. Bogdan Dombrowski mieszka od urodzenia we Wróblewie (gm. Suchy Dąb). Jest doświadczonym samorządowcem. Pierwszą jego pracą w Administracji Publicznej było stanowisko urzędnicze w gminie Pszczółki. Tam też został sekretarzem gminy. Kolejnym wyzwaniem było stanowisko wójta w gminie Suchy Dąb, a po dwóch kadencjach został pierwszym starostą gdańskim po utworzeniu powiatów. Funkcję tę pełnił również dwie kadencje co daje mu szesnaście lat doświadczenie na stanowiskach kierowniczych w samorządzie. W latach 1999 - 2006 był przewodniczącym Konwentu Starostów Województwa Pomorskiego. Od 1999 roku jest radnym powiatu gdańskiego wybrany na kolejną kadencję jesienią 2014. Od trzech kadencji pełni funkcję Prezesa Zarządu Oddziału Powiatowego Związku Ochotniczych Straży Pożarnych RP. Pracował także jako dyrektor biura Związku Gmin Pomorskiego. W 2012 roku powołany został na stanowisko Podsekretarza Stanu w Ministerstwie Rolnictwa i Rozwoju Wsi. Obecnie Podsekretarz Stanu w Ministerstwie Administracji i Cyfryzacji. Jest szczęśliwym ojcem dwóch córek i dumnym dziadkiem czworga wnucząt. |
Michał Bieszczad
|
Absolwent Szkoły Głównej Handlowej w Warszawie. Od ponad 10 lat związany z Grupą Kapitałową Comarch. Doświadczony analityk biznesowy i konsultant systemów IT dla sektora publicznego. Odpowiedzialny za rozwój platformy Comarch Smart City. |
Mariusz Bochenek
|
Karierę w IT rozpoczął od 1998 roku jako analityk wdrożeniowiec systemów podatkowych oraz systemu do obsługi Ewidencji Ludności. Uczestniczył w licznych projektach związanych z rozwojem systemu PESEL w MSWiA. Od samego początku związany z Pionem Administracji Samorządowej. Kierownik projektów informatycznych realizowanych w ramach RPO. Obecnie pełnomocnik zarządu do spraw kluczowych klientów oraz Wiceprezes zarządu Oddziału Rekord Systemy Informatyczne Kraków. |
Adam Dyszkiewicz
|
Senior Business Development Manager, Fujitsu. Odpowiada za rozwój sprzedaży rozwiązań Servers&Storage w organizacji Fujitsu Channel. Dołączył do zespołu Fujitsu w 2005 roku. Podczas swojej dotychczasowej pracy zajmował stanowiska w obszarze Product Management i Product Marketing – od 2010 roku pełnił rolę Product Managera odpowiedzialnego za rozwiązania serwerowe. Posiada dyplom magistra inżyniera Politechniki Warszawskiej na kierunku Informatyka oraz ukończył wyższe studia menadżerskie w Szkole Głównej Handlowej. |
Łukasz Foltyn
|
Zastępca Dyrektora Departamentu Zarządzania Programami Operacyjnymi Urzędu Marszałkowskiego Województwa Małopolskiego. |
Gabriela Gonet
|
Z wykształcenia programista, z powołania szkoleniowiec. Od 2003 roku z pasją i doświadczeniem rozwija system eDok. Jako główny specjalista / Menedżer Produktu w Centralnym Ośrodku Informatyki tworzy aplikacje, które usprawniają, m.in. obieg dokumentów w urzędzie oraz przeprowadza liczne wdrożenia w jednostkach na terenie całego kraju. Do każdego klienta podchodzi indywidualnie. Specjalizuje się w aplikacjach dedykowanych administracji publicznej. |
Maciej Kaczyński
|
Prezes zarządu BTC. Konsultant, wykładowca, trener, działacz społeczny. Lobbysta. Specjalizuje się w bezpieczeństwie biznesu w obszarze systemów IT. Projektant zaawansowanych aplikacji / usług użytkowanych przez wszystkie sektory gospodarki, autor unikatowych rozwiązań w dziedzinie zarządzania oprogramowaniem i licencjami. Członek Komitetu Technicznego KT 171 (ds. Oprogramowania i Sieci Komputerowych) Polskiego Komitetu Normalizacyjnego, koordynator projektów dofinansowanych z funduszy Unii Europejskiej. Współtwórca innowacji organizacyjnych, produktowych, procesowych i marketingowych. Pomysłodawca interdyscyplinarnych projektów edukacyjnych. Zwolennik współpracy sieciowej pomiędzy podmiotami komercyjnymi, uczelniami oraz instytucjami otoczenia biznesu. |
Witold Kuźnicki
|
Absolwent SGGW i SGH gdzie studiował planowanie przestrzenne, handel zagraniczny z komunikacją marketingową. Pracował w zakładzie Geoinformatyki Instytutu Gospodarki Przestrzennej i Mieszkalnictwa, gdzie zajmował się zagadnieniami planowania przestrzennego i rozwiązaniami GIS. Następnie zdobywał doświadczenie w informatycznej spółce giełdowej gdzie był odpowiedzialny za segment administracji samorządowej i internetowe portale mapowe. Od siedmiu lat pracuje w MGGP Aero, lidera rynku rozwiązań opartych na skaningu laserowym i cyfrowych zdjęciach lotniczych. |
Bogusław Małek
|
Absolwent Politechniki Rzeszowskiej. To osoba, która dokładnie rozumie zasady działania administracji publicznej, gdyż sam w niej pracuje od ponad 20 lat. Swoje doświadczenia zdobywał pracując jako informatyk wojewódzki, a później dyrektor Wojewódzkiego Ośrodka Informatyki – Terenowej Bazy Danych w Rzeszowie. W latach 2001-2005 Pełnomocnik Wojewody Podkarpackiego ds. informatyzacji. Obecnie odpowiada w Centralnym Ośrodku Informatyki za promocję oraz sprzedaż produktów wspierających e-administrację. Po pracy podróżuje, odkrywa głębokie Bieszczady, z pasją gotuje. |
Sebastian Mikołajczyk
|
Dyrektor sprzedaży odpowiedzialny za sektor publiczny w firmie Sprint S.A. Absolwent Wydziału Elektroniki Politechniki Wrocławskiej. Z branżą telekomunikacyjną związany od 15 lat. Od 2003 r. zajmuje się budowaniem relacji biznesowych, doradztwem, promocją oraz sprzedażą w obszarze cywilnego sektora publicznego. W firmie Sprint od 2009 r. Początkowo odpowiedzialny za rynek Projektów Unijnych w obszarze telekomunikacji i teleinformatyki w kontekście wykorzystania środków pomocowych UE przez operatorów oraz JST. Aktualnie zajmuje się kreowaniem projektów oraz sprzedażą na rynku publicznym przy wykorzystaniu zdobytego bogatego doświadczenia w wielu projektach integracyjnych. |
Marcin Otrębski
|
Rocznik 1973, absolwent Uniwersytetu Śląskiego Wydział Informatyki. Od 1999 roku w branży związanej z IT. Od czerwca 2015r. specjalista ds. sprzedaży ARCUS S.A. w Oddziale Katowice. Miłośnik dobrej książki i filmu. |
Janusz Różycki
|
Absolwent Informatyki Akademii Górniczo-Hutniczej w Krakowie. Specjalista ds. nowych technologii, analityk systemowy, projektant, programista, autor oprogramowania specjalistycznego z zakresu zarządzania gminami oraz przedsiębiorstwami, doświadczony wykładowca współpracujący z uczelniami i firmami szkoleniowymi. Od 2007 roku Dyrektor Wydziału Informatyzacji Urzędu Miasta Tarnowa odpowiedzialny za informatyzację przestrzeni usług miejskich w tym realizacje projektów IT współfinansowanych z MRPO. |
Paweł Szmajda
|
Prezes Geopolis Sp. z o.o. Autor jest inżynierem budowlanym, rzeczoznawcą majątkowym, posiada szerokie doświadczenie w zakresie przetwarzania danych GIS, budowie systemów informacji przestrzennej i ich wdrożeniach. Nadzoruje prace analityczne i projektowe związane ze specjalistycznymi systemami dziedzinowymi związanymi z prowadzeniem rejestrów publicznych o charakterze przestrzennym. |
Alicja Tymek
|
Audytor ds. Bezpieczeństwa i Ochrony Danych Osobowych, Szczeciński Park Naukowo-Technologiczny. |