Bogdan Dombrowski
|
57 lat, jest magistrem administracji, absolwentem Wydziału Prawa i Administracji Uniwersytetu Gdańskiego. Posiada także wykształcenie techniczne i ekonomiczne. Ukończył także studia podyplomowe prawa samorządowego oraz europejskiego prawa samorządowego w Polskiej Akademii Nauk. Bogdan Dombrowski mieszka od urodzenia we Wróblewie (gm. Suchy Dąb). Jest doświadczonym samorządowcem. Pierwszą jego pracą w Administracji Publicznej było stanowisko urzędnicze w gminie Pszczółki. Tam też został sekretarzem gminy. Kolejnym wyzwaniem było stanowisko wójta w gminie Suchy Dąb, a po dwóch kadencjach został pierwszym starostą gdańskim po utworzeniu powiatów. Funkcję tę pełnił również dwie kadencje co daje mu szesnaście lat doświadczenie na stanowiskach kierowniczych w samorządzie. W latach 1999 - 2006 był przewodniczącym Konwentu Starostów Województwa Pomorskiego. Od 1999 roku jest radnym powiatu gdańskiego wybrany na kolejną kadencję jesienią 2014. Od trzech kadencji pełni funkcję Prezesa Zarządu Oddziału Powiatowego Związku Ochotniczych Straży Pożarnych RP. Pracował także jako dyrektor biura Związku Gmin Pomorskiego. W 2012 roku powołany został na stanowisko Podsekretarza Stanu w Ministerstwie Rolnictwa i Rozwoju Wsi. Obecnie Podsekretarz Stanu w Ministerstwie Administracji i Cyfryzacji. Jest szczęśliwym ojcem dwóch córek i dumnym dziadkiem czworga wnucząt. |
Karolina Grenda
|
Absolwentka studiów magisterskich na Wydziale Prawa, Administracji i Ekonomii Uniwersytetu Wrocławskiego oraz studiów podyplomowych z zakresu prawa karnego gospodarczego, prawa i gospodarki Unii Europejskiej oraz zarzadzania jednostką organizacyjną w administracji publicznej. Od 23 lat funkcjonariusz Policji, od roku 2011 w stopniu mł. inspektora. We wrześniu 2013 roku oddelegowana do pracy w Ministerstwie Spraw Wewnętrznych na stanowisko Z-cy Dyrektora Departamentu Strategii i Analiz MSW gdzie m. innymi nadzorowała zadania związane z wdrażaniem norm, standardów i rekomendacji Unii Europejskiej w projektach prowadzonych i nadzorowanych w MSW. Obecnie zajmuje stanowisko Dyrektora Departamentu Spraw Obywatelskich, gdzie m. innymi nadzoruje realizację zadań z obszaru ewidencji ludności, dowodów osobistych, rejestracji stanu cywilnego, zmian imienia i nazwiska oraz paszportów. |
Michał Bieszczad
|
Absolwent Szkoły Głównej Handlowej w Warszawie. Od ponad 10 lat związany z Grupą Kapitałową Comarch. Doświadczony analityk biznesowy i konsultant systemów IT dla sektora publicznego. Odpowiedzialny za rozwój platformy Comarch Smart City. |
Michał Czajkowski |
Od 2008 roku ściśle współpracuje z firmą Fujitsu z ramienia firmy partnerskiej, w 2014 roku objął stanowisko Solution Engineer – Fujitsu. Zajmuje się wparciem sprzedaży oraz projektowaniem rozwiązań dla klientów w oparciu o produkty z oferty Fujitsu. |
Alicja Furman |
Partner Account Manager. Do zespołu Fujitsu dołączyła w 2010 roku. Odpowiada za sprzedaż produktów oraz usług przy współpracy z największymi Certyfikowanymi Partnerami firmy Fujitsu na terenie województwa lubelskiego, podlaskiego oraz mazowieckiego. |
Grzegorz Hunicz
|
Dyrektor Wydziału Informatyki i Telekomunikacji w Urzędzie Miasta Lublin. Od 15 lat związany z rynkiem teleinformatycznym. Zaangażowany w rozległe projekty integracyjne dla podmiotów komercyjnych oraz instytucji publicznych. Wcześniej związany z rynkiem telekomunikacyjnym oraz ISP. Specjalista z zakresu audytu systemów informatycznych oraz zarządzania projektami. Lider wielu projektów teleinformatycznych, architekt systemów bezpieczeństwa, szef komitetu sterującego Lubelskiej Biblioteki Wirtualnej. |
Witold Kuźnicki
|
Absolwent SGGW i SGH gdzie studiował planowanie przestrzenne, handel zagraniczny z komunikacją marketingową. Pracował w zakładzie Geoinformatyki Instytutu Gospodarki Przestrzennej i Mieszkalnictwa, gdzie zajmował się zagadnieniami planowania przestrzennego i rozwiązaniami GIS. Następnie zdobywał doświadczenie w informatycznej spółce giełdowej gdzie był odpowiedzialny za segment administracji samorządowej i internetowe portale mapowe. Od siedmiu lat pracuje w MGGP Aero, lidera rynku rozwiązań opartych na skaningu laserowym i cyfrowych zdjęciach lotniczych. |
Krzysztof Loranc
|
Absolwent Politechniki Warszawskiej na Wydziale Elektrycznym, Szkoły Głównej Handlowej na Wydziale „Zarządzanie Przedsiębiorstwem" i Uniwersytetu Warmińsko-Mazurskiego na wydziale „Zarządzanie Jakością". Od wielu lat związany z branżą IT i tematyką optymalizacji kosztów druku i obiegu korespondencji. Pracował w wiodących firmach z branży. Obecnie w strukturach Arcus SA – jednego z największych na polskim rynku dostawców zintegrowanych systemów zarządzania dokumentem i korespondencją masową, nadzoruje sprzedaż rozwiązań związanych z optymalizacją środowiska dokumentów i wydruków, realizowaną poprzez autoryzowanych dealerów. |
Bogusław Małek
|
Absolwent Politechniki Rzeszowskiej. To osoba, która dokładnie rozumie zasady działania administracji publicznej, gdyż sam w niej pracuje od ponad 20 lat. Swoje doświadczenia zdobywał pracując jako informatyk wojewódzki, a później dyrektor Wojewódzkiego Ośrodka Informatyki – Terenowej Bazy Danych w Rzeszowie. W latach 2001-2005 Pełnomocnik Wojewody Podkarpackiego ds. informatyzacji. Obecnie odpowiada w Centralnym Ośrodku Informatyki za promocję oraz sprzedaż produktów wspierających e-administrację. Po pracy podróżuje, odkrywa głębokie Bieszczady, z pasją gotuje. |
Andrzej Nalepa
|
Pracownik Centralnego Ośrodka Informatyki od początku jego istnienia. Wcześniej długoletni pracownik Wojewódzkiego Ośrodka Informatyki Lubelskiego Urzędu Wojewódzkiego. Prekursor rodzącego się w latach 80 XX wieku systemu PESEL. Uczestniczył w akcji nadawania nr ewidencyjnych dla mieszkańców woj. lubelskiego, śląskiego. Od początku swojej kariery zawodowej związany z administracją rządową i samorządową. Jego ponad 25 letnia wiedza i doświadczenie wykorzystana została w Centralnym Ośrodku Informatyki do kontynuowania współpracy na płaszczyźnie ewidencja ludności, USC dowody osobiste (systemy: USC, mikroPESEL). Obecnie odpowiada za sprzedaż, wdrażanie obu programów, a także Systemu Elektronicznego Zrządzania Dokumentami eDok, eDok Pracownik. |
Wojciech Romanek |
Kierownik Oddziału Społeczeństwa Informacyjnego i Rozwoju Systemów Informatycznych Urzędu Marszałkowskiego Województwa Lubelskiego w Lublinie. |
Paweł Szmajda
|
Prezes Geopolis Sp. z o.o. Autor jest inżynierem budowlanym, rzeczoznawcą majątkowym, posiada szerokie doświadczenie w zakresie przetwarzania danych GIS, budowie systemów informacji przestrzennej i ich wdrożeniach. Nadzoruje prace analityczne i projektowe związane ze specjalistycznymi systemami dziedzinowymi związanymi z prowadzeniem rejestrów publicznych o charakterze przestrzennym. |
Sebastian Woliński
|
W 2006 roku ukończył Wyższą Szkołę Przedsiębiorczości i Administracji w Lublinie, kierunek – Informatyka Stosowana, specjalizacja – Sieci komputerowe i systemy rozproszone. Od początku swojej kariery zawodowej pracuje w Lubelskim Urzędzie Wojewódzkim. Najpierw w latach 2001-2006 roku w Wojewódzkim Ośrodku Informatyki Terenowego Banku Danych Lubelskiego Urzędu Wojewódzkiego jako informatyk, a następnie w latach 2006-2012 w Biurze do Spraw Ochrony Informacji Niejawnych na stanowisku Starszy Inspektor – Inspektor ds. ochrony sieci teleinformatycznych. Od roku 2012 do chwili obecnej pracuje w Biurze Informatyki i Obsługi Urzędu – Oddział ds. sieci i systemów teleinformatycznych jako Administrator Systemów. |